sobota, 24 marca 2012

Harry

Siedzisz z Harrym w salonie i oglądacie film. Od czasu do czasu spoglądacie na Nialla, który je już 5 bułkę. Oboje macie miny jak byście widzieli kosmitę. Nagle Niall zauważa wasze spojrzenia. Połyka kawałek bułki, który miała w buzi.
N: Co się tak patrzycie?
H: Jesz jak byś jedzenia na oczy nie widział.
Do pokoju wchodzi Louis.
L: On podobno się odchudza.
Wybuchnęłaś śmiechem. Niebieskooki Irlandczyk zrobił obrażoną minę wziął laptopa, swoją bułkę i poszedł do swojego pokoju. Louis poszedł do kuchni. Zaczyna krzyczeć. Przybiega do was.
L: Gdzie są moje marchewki??!!
H: W kosmos poleciały razem z Kevinem
L: Masz mi kupić marchewki!!
H: Patrz bo już biegnę!
Louis wyszedł z pokoju obrażony. Macie czas dla siebie, ale nie za długo.
Do pokoju wchodzi Zayn.
Z: Harry jedź mi do sklepu po papierosy.
H: Sam jedź. Kluczyki są u mnie w kurtce.
Z: Młodszy jesteś! Zrób dobry uczynek.
H: Nie będę robić żadnych dobrych uczynków!
Ty: A mi?
H: Tobie zawsze *Pocałował Cię*
Z: No dobra... To pojadę jutro...Przeżyję...Chyba...
Wróciliście do oglądania filmu. Przytuliłaś się do Harrego. Było ci tak dobrze.
Nagle do pokoju wbiegł Liam.
L: Mam Toy Story ! Oglądamy !
H: My tu oglądamy coś innego... Dla ludzi poważnych...
L: No i ? Nie umrzecie jak obejrzycie coś innego.
Po schodach zbiegli kłócący się Louis, Zayn i Niall.
Nagle Harry zaczyna krzyczeć:
H: ALBO SIĘ OGARNIECIE ALBO ŚPICIE NA DWORZE!!!!
Louis: Ja z marchewkami w ogródku! :)
H: ZAMKNIJ SIĘ! CICHO! Chodź [T.I] Idziemy!
Poszliście do góry i mieliście czas dla siebie...W końcu :D

____________________________________________________
Hej. Piszcie z kim chcecie następny imagin do mnie na twitterze : @NikolaLesniak
Może cie również pisać jak wam się podobał. Wszystkie komentarze mile widziane. ;)


Nicola xx

2 komentarze: