piątek, 16 marca 2012

Imaginy/Harry Styles

Przeprowadzasz się do One Direction bo twój chłopak Harry tak postanowił. Otwierasz drzwi, a tam wszyscy pod nimi stoją i szczerzą do cb swoje kły ;)
Ty: Co jest ??
Harry: Jeżeli chcesz z nami mieszkać musisz zdać u każdego z nas test.
Ty: Ok. Co mam robić ?
Niall: Najpierw ja !! Co robisz gdy w domu nie ma nic słodkiego ?
Ty: No ide do sklepu jak tylko to zauwarze i kupuje ile tylko uniose co nie ?
Niall: U mnie zdała ! Następny !
Lu: Czego nie wolno ruszać u nas w domu ?
Ty: Znając cb to twoich marchewek ;)
Lu: Świetnie ! Jesteś pewna, że chcesz nadal chdzić z Hazzą ??
Harry: Tak Luis ona jest tego pewna prawda ?
Ty: Oczywiście hehe *pocałowałaś go*
Liam: Mi wystarczy to, że zaprzyjaźniłyście się z Daniell .
Ty: Fajnie !
Zayn: Teraz ja ! Umiesz śpiewać ?
Ty: Przekonamy się *zaśpiewałaś im piosenkę Aury Dione ,,Geronimo’’* I jak ??
Zayn: O . . .
Lu: Zayn !!!
Zayn: Fajnie !
Ty: Super ! A ty Harry ?? Jakie masz dla mnie zadanie ??
*Hazza przyciągną cb do siebie i cię pocałował*
Harry: Zdałaś *uśmiechnął się cwaniacko*
Następnie wszyscy poszliście do salonu Niall zamówił pizzę, a potem poszliście obejrzeć jakiś film leżałaś wtulona w Harrego poczym zasnęliście z dnia na dzień wydawało, ci się że jest coraz lepiej. KONIEC
                                                                                                        
 PatiJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz