wtorek, 10 kwietnia 2012

Imagin dla użytkownika: Gabi626

Mieszkasz na przeciwko apartamentu chłopaków.Msza pakuj na wprost Zayna pokoju.
Gdy odrabiasz lekcję często go widzisz. Znasz go od roku.

Odrabiałaś lekcje z angielskiego i zadzwoniłaś po niego.
TY: Hej mógłbyś mi pomóc bo nie rozumiem jednego zadania z angielskiego.
 Z: No jasne jestem za 5 minut.
Jeszcze gdy go nie znałaś zakochałaś się w nim. Wiesz jak to zadanie zrobić ale chciałaś go zobaczyć.
Siedzisz przed książkami, do twojego pokoju wchodzi Zayne  siada koło cb, zaczyna tłumaczyć to zadanie.
Udawałaś że nic nie rozumiesz Zayne zaczął się do ciebie przysuwać.
Gdy odwróciłaś głowę w stronę Zayna on cie pocałował.
Z:[T.I] zakochałem się w tobie kiedy cię ujrzałem
Ty: ohh . . . Zayn od dłuższego czasu czyje do ciebie to samo tylko nic nie mówiłam bo      bałam się twojej reakcji.
Zayn odgarną włosy z twojego czoła i namiętnie cie pocałował
KONIEC  - by Sysia;**xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz