środa, 11 kwietnia 2012

Imagin dla użytkownika: Mrs.Directioner.x

Jesteś ze swoim narzeczonym Harrym Stylsem i ze swoją córeczką Darcy  w waszym nowym domu w Londynie. Reszta chłopaków bardzo często was odwiedza bo badzo tęskniom za Harrym, Tobą i Darcy. Louis  pojawił się znikąd i wparował po schodach do pokoju waszej córeczki, ale jej tam nie było
L: Gdzie Darcy ?
Ty: Po pierwsze - co ty tu robisz ? Po drugie - po co jej szukasz ? Po trzecie - w salonie.
L: Przyszłem do Darcy, mam prezent, dzięki.
Louis wszedłdo salonu i dał jej prezent.
D: Ćo to ?
L: Lalka;)
D: Ale ja już ją mam
L: Ale to jest lalka kucyka Pony !
D: No dobra wezme to 10 lalkę ale idziemy do parku na plac zabaw
L: (T.I.) gdzie jest Harry ?
Ty: Nie wiem poszedł gdzieś po śniadaniu, a zaraz obiad
Harry nagle wszedł z podmuchem drzwi do domu i wydarł się na Louisa.
H: Co ty zrobiłeś z moim samochodem ?!!??!
L: Przecież ty mi go pożyczyłeś i nic z nim nie zrobiłem !
H: Nie ?! Czy ty ślepy jesteś rysy nie widzisz ?!
L: Przecież tam żadnej rysy nie ma !
H: Trzymajcie mnie bo nie wytrzymam !
Ty: Przestańcie się drzeć bo Darcy się rozpłacze
D: Nie martw się mamo to lepsze niż kablówka :D
H: Skarbie, ale ty wiesz, że to twój samochód nie ??
Ty: Louis zabije cię !!!
D: Po co my za telewizor płacimy ??
Ty: Płacisz za mechanika, lakiernika i masz go zatankować do pełna jak go zobacze ma być jak nowy *wskazałaś na Lu*
L: No dobra, a pożyczycie kase ?
Ty: Ty se chyba jaja robisz już cie nie widze !
L: Dobra, dobra już ide
Lu wyszedł i odjechał, a Harry, ty i Darcy usiedliście na kanapie
Ty: Gdzie cie dzisiaj wcięło ?
D:No właśnie gdzie byłeś stęskniłam się za tobą
H: Szykowałem dla was niespodziankę, chcecie zobaczyć ?
D: Ńo pewnie !
Ty: To gdzie ta niespodzianka ?
H: Ubierajcie się i jedzimy
Wszyscy się uszykowali i wyjechaliście kiedy byliście na miejscu zauważyłaś, że jesteście przed studiem nagraniowym nim się obejrzałaś byliście już w środku
Ty: Po co przywiozłaś nas do studia ?
H: Zobaczycie
Włączył wam płyte i usłyszałaś jego głos śpiewający piosenke którą jeszcze nigdy nie słyszałaś
Ty: Jakie to piękne to dla nas ?
H: Oczywiście, że dla was napisałem, zaśpiewałem i zmontowałem i to wszystko dzisiaj dla was
D: Kocham cię tatusiu !*przytuliła go*
Ty: Skarbie nie tylko ty go kochasz !*pocałowałaś go*
D: Blee . . . znowu ?. . . fuu . . . ohyda !
H: Oj no prosze cię skarbie znowu ?
D: No raczej chodźmy już do parku na plac zabaw, albo do parku, albo na plac zabaw co ?
Ty: Ja nie mam nic przeciwko
H: Okey. to idziemy
Kiedy dotarliście na plac zabaw Darcy się bawiła, a wy z nią jak małe dzieci =). Po zabawie pojechaliście do domu zjedliście kolacje i położyliście Darcy spać. Potem zaczęliście oglądać jakiś horror i w najstraszniejszym momencie do domu wparował Louis.
L: Wylakierowany, naprawiony i natankowany
Ty: Trudno było zrobić ?
L: No jeszcze jak, musiałem jechać100 km za Londyn do mechannika bo tutaj wszyscy pojechali na wakacje w kwietniu.
Ty: Ale porysać było łatwo, co nie ?
L: No dobra, dobra co oglądamy ?
H: My ? Chyba ja i (T.I.), a ty idziesz do swojego domu !
L: No pliss. . . Liam migdali się z Daniell, Zayn gdzieś pojechał, a Elenor pojechała do swojej kuzynki na tydzień do Grecji !
Ty: Słuchaj, dobra my idziemy do sypialnii, *popatrzyłaś się na Harrego cwaniacko* a ty se tu oglądaj
H: Podoba mi się twoja logika *puścił ci oczko przygryzając przy tym wargę*
L: No dobra. Czy mi się wydaje czy będe kolejnym wujkiem ?
Ty i H: Bez komentarza, okey ?
L: Dobra, dobra ale tym razem nie będę zaskoczony
H: Nie przeginaj dobrze ?
 L: Dobra, ale zadzwonie do chłopaków z ostrzeżeniem wrazie czego
Ty: Dobra Harry nie drocz się z nim chodźmy już
H: No dobra, a ty się zamknij *wskazał na Lu*
L: Ok. Idźcie już
Ty: To idziemy
Poszliście do pokoju i . . . (dokończcie sobie sami)
                                                                            - Pati
________________________________________________________________________________

Z góry przepraszam za błędy bo dosyć dużo ich popełniam według moich koleżanek (tsa . . . ) jeśli wam się podobają piszcie komentarze i dla kogo mają być następne imaginy :*

5 komentarzy: