niedziela, 29 kwietnia 2012

Imagin Styles cz.1 dla użytkownika Cyla

Jutro jest koncert One Direction. Jesteś w hotelu w Warszawie jest już po 23:00. Obok twojego pokoju mieszkają 5 chłopców. Jesteś w hotelu ze swoją najlepszą przyjaciółką 
TP: Proszę idź do tamtych i ich ucisz bo ja chce się wyspać 
TY: Czemu ja 
TP: Bo mi sie nie chce
Ty: Yhy 
Jesteś zaspana nawet zapomniałaś założyć szlafrok. Trochę się ogarnęłaś i poszłaś do nich. Pukasz masz oczy prawie zamknięte. Drzwi otwiera ci  Harry 
TY: Możecie się uciszyć bo chce się wyspać 
H: Ok już idziemy spać 
Nawet się nie skapłaś  że to był Styles. Poszłaś do pokoju i zasnęłaś.
Nazajutrz  ubieracie się na koncert. Widzisz 1D, ochronę i pełno dziewczyn.
TY: Co ja wczoraj poszłam do nich to drzwi mi otworzył Harry
TP: To ty nawet autografu nie wzięłaś ????
TY: No co  szłam jak bym spała.
Idziecie na koncert. Pchacie się do samej sceny. Harry śpiewa swój kawałek w piosence
,, What  makes you beautiful,, Podeszłaś z przyjaciółką do samej sceny Po koncercie chłopcy podpisali ci zdjęcie i zrobiliście sobie z nimi zdjęcie następnie Harry dał ci buziaka w policzek. Byłaś taka szczęśliwa że się na niego rzuciłaś [I.P] cię odciągał od niego , poszliście do hotelu Rano ktoś puka do drzwi.Otwiera twoja przyjaciółka 
H: Możesz poprosić swoją koleżankę???
TP: Jasne już ją wołam [T.I] ktoś do cb.
TY: Kto t....
H: Cześć może zjecie z nami śniadanie ??
TY: Jasne już idziemy 
Ubrałyście się i zeszłyście na dół Widzisz wolne miejsce obok Hazzy i Nailla. Usiadłaś obok Harrego. Gadacie śmiejecie się jecie po chwili Harry łapie cię za kolano i się śmieje.
TY: Co ty odwalasz 
H: Nic nudzi mi się
TY: Yhy 
Wyszliście ostatni ♥♥
________________________________________________________________________________
Jutro postaram się dodać 2 część ♥♥

                                                                                                     Sysia :* xx



                                                                                        

1 komentarz: