piątek, 4 maja 2012

Imagin Harry cz.3

Ty poszłaś, a Harry i Darcy siedzieli w milczeniu.
D: Jak masz na imię?
H: Harry
D: Ty śpiewasz?
H: Tak
D: Ja też
H: A co śpiewasz?
D: Piosenki?
Harry uśmiechnął się.
H: Nie tęsknisz za koleżankami?
D: Ja nie mam koleżanek. Wszystkie się ze mnie śmieją, że nie mam taty. Ej ty masz loki ! Ja też ! Pokaż paczadełka.
Harry wziął małą na ręce, a dziewczynka patrzy mu w jego oczy.
D: Masz zielone. Tak jak ja ! Moja mama mówi że kogoś jej przypominam.
H: Chyba wiem kogo. Chciałabyś poznać tatę?
D: Ale on o mnie chyba nie wie. A jak wie to nie kocha. :(
H: Na pewno kocha Ciebie i Twoją Mamę. Znam twojego tatę.
Wróciłaś ale nic nie mówiłaś. Razem wyglądali cudownie. Po chwili zdecydowałaś się odezwać.
Ty: Co robicie?
D: Gadamy.
Ty: Chyba ty gadałaś.
Harry zaczął się śmiać.
H: mówi tyle ile jej mama.
D: Harry jest moim przyjaciele i zna mojego tatę.
Stanęłaś jak wryta. Powiedziałaś Darcy żeby poszła do Lousia.
Ty: Harry co ty kombinujesz?
H: Ja Cię kocham. Proszę. Wróć do mnie.
Ty: Chyba Cię pogrzało! Nigdy po tym co mi zrobiłeś.
H: Byłem głupi. Nie wiedziałem co straciłem.
Ty: Ale Ha...
Nie zdążyłaś dokończyć, bo Harry Cię pocałował. Tak bardzo za tym tęskniłaś. Gdy przestaliście się całować Loczek uklęknął przed Tobą i zaczął Cię prosić abyś do niego wróciła z oczkami kota ze Shereka.
Ty: Wstań.
H: Ale wybacz mi. Zostańmy znowu parą.
Ty: Dobrze wstań.
H: To znaczy że znowu jesteśmy razem ? :D
Ty: Yyyyh...Dobrze
Harry zaczął skakać jak małe dziecko.
Przyszła Darcy z Lousiem.
L: Co się stało?
Ty: Darcy to jest twój tata- wskazałaś na Harrego
D: Żartujesz?
H: nie...
D: Tatuś. - rzuciła mu się na szyję.



Happy end :))


Nicola xxx

2 komentarze: