wtorek, 8 maja 2012

Imagin Liam Payne

Mieszkasz z chłopakami z 1D bo jesteś kuzynką Lu. Zawsze wstajesz jako pierwsza zazwyczaj o 10.00 ale dzisiaj nie mogłaś spać i zeszłaś na dół do kuchni o 3.00 nad ranem napić się soku i posiedzieć w kuchni i pomyśleć. Gdy byłaś na dole bardzo się zdziwiłaś bo przy stole siedział Liam, któremu spływała po policzku łza  i patrzył się na twoje zdjęcie które trzymał w ręku na szczęście cię nie zauważył więc schowałaś się za ścianą, żeby słyszeć co on mówi
L: Kocham Cię ! *mówił do zdjęcia* Czemu ja jestem takim tchórzem i nie mogę ci tego powiedzieć prosto w    twarz ?! *wciąż mówił do zdjęcia* Ty na pewno nic do mnie nie czujesz poza koleżeństwem albo przyjaźnią
Ty: Skąd wiesz ?! *wyszłaś zza ściany*
L: (T.I.) Skąd ty się tu wzięłaś ?
Ty: Nieważne. Czemu ty myślisz, że ja nic do ciebie nie czuje ?
L: Sam nie wiem bo . . . bo . . .
przerwałaś jego słowną męczarnie całując go namiętnie, a następnie Liam to odwzajemnił miałaś stado motyli w brzuchu byłaś pewna, że to jest ten jedyny. On też tak myślał kiedy oderwaliście się od siebie spojrzeliście sobie głęboko w oczy, że aż widzieliście siebie samych powiedziałaś tylko, a może aż
Ty: Kocham Cię !
L: Ja ciebie też !
No i znowu zaczęliście się całować Liam wziął cię na ręce i poszliście na górę do sypialni (. . .) Zasnęliście w siebie wtuleni. Rano już każdy wiedział, że jesteście razem gratulowali wam i życzyli jak najlepiej. :*









                              Pati :)
__________________________________________________________________________________
Dawno nie wstawiałam żadnych imaginów ale to nadrobie ten może wam się nie podobać bo pisany na j. polskim więc jak co to złe komentarze do mojej polonistki ale jak dobre to oczywiście do mnie;D następne imaginy będą albo jutro albo w pojutrze jak coś to mój tt: @PSzajrych











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz