niedziela, 13 maja 2012

imagin: Louis Tomlinson cz.3


Kiedy weszliście Louis powiedział:
Lu: Chłopaki chciałem wam powiedzieć że ja i (T.I.) jesteśmy razem
N: My już o tym wiemy
Z: Niall !!!
Lu: Jak to wiecie ?
N: To znaczy nie wiedzieliśmy dopóki nam nie powiedziałeś . . . no przecież nie śledziliśmy was przez całą drogę na plażę no i wcale nie widzieliśmy jak się całujecie w wodzie co było takie romantyczne przy okazji i oczywiście nie widzieliśmy waszą jakże romantyczną rozmowę
Lu: Ty durniu idź Se zrób coś do jedzenia
N: Już mnie nie ma
Ty: Dobra nie kłóćcie się chodźcie lepiej coś sobie obejrzymy
Lu: No dobra
Włączyliście jakiś horror co dawało ci wielką satysfakcje bo mogłaś się tulić do Louis bez żadnych zahamowań. Nie spostrzegłaś się kiedy zasnęłaś w jego wtulona
                                                                               THE END by Pati :)
____________________________________________________________________________
To już ostatnia część mam nadzieję że wam się podobała i proszę o opinie w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Hehehe... Zabawne ;)
    http://kakupisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz ! Czekam na następne imaginy i w wolnym czasie zapraszam do mnie :D http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/ Zostaw po sobie jakiś komentarz..bardzo mi zależy..proooszę :)

    OdpowiedzUsuń