środa, 9 maja 2012

Imaginy: Zayn Malik


Mieszkasz z chłopakami z 1D i dzisiaj przypadła twoja kolej na robienie śniadania, ale Zayn zaproponował ci pomoc. Do niego czułaś coś więcej niż tylko przyjaźń. Zawsze gdy go tylko widziałaś miałaś motylki w brzuchu . Właśnie rozłożyłaś talerze i gwałtownie odwróciłaś się kiedy to Zayn niósł dzbanek ze sokiem w tym momencie na siebie wpadliście i wylaliście na siebie sok - byliście cali mokrzy. Zaczęliście się przepraszać i wycierać.
Z: Przepraszam Cię, ja nie chciałem. To moja wina
Ty: Przestań. To ja przepraszam za szybko się odwróciłam 
Z: Dobra chodźmy do toalety i zamoczmy te ubrania bo później nie zmyjemy z nich tych plam 
Ty: Ok. poczeka pójdę do pokoju po rzeczy 
Z: Ja też;)
Kiedy wzięliście rzeczy poszliście do toalety. Ty byłaś pierwsza więc zaczęłaś się przebierać i byłaś już w samej bieliźnie kiedy to do łazienki wparował Zayn
Ty: Aaaa Zayn !!! *Wydarłaś się na cały dom, że aż Niall wydarł się z góry*
N: Nie przeszkadzać mi jak śpię kiedy wiem, że śniadanie nie jest jeszcze uszykowane. Weźcie się wreszcie pocałujcie czy co tam wam do głowy przychodzi bo ta wasza miłość o której wszyscy wiedzą oprócz was mnie już denerwuje a no i zróbcie wreszcie to śniadanie.
Zayn, który jeszcze był w drzwiach i się na ciebie patrzył kiedy stałaś w bnieliźnie
Z: To co spełnimy jego marzenia ?
Ty: A które ?
Z: No wszystkie  zaczynając może od pocałunku, co ?
Nie zdążyłaś  nic powiedzieć bo Zayn się do ciebie zbliżył i cię namiętnie pocałował no i zostaliście parą i żyliście długo i szczęśliwie  - Pati ;)

_____________________________________________________________________________
No i jest obiecany imagin ale to nie koniec bo mam zamiar dodać dzisiaj jeszcze dwa :) Więc odwiedzajcie bloga często i polecajcie go innym no i oczywiście komentujcie i lajkujcie:)

1 komentarz: