środa, 9 maja 2012

Imagin: Niall Horan

Mieszkasz z 1D bo Louis to twój kuzyn. Ze wszystkimi się dobrze dogadujesz ale to z Niallem najlepiej. Pewnego dnia wstałaś wcześni żeby przygotować śniadanie nagle do kuchni wszedł zaspany Niall.
N: Hej piękna !
Ty: Hej łakomczuchu, głodny ?
N: To pytanie retoryczne.
Ty: No wieem. Lubię się z tobą droczyć.
N: No ja z toba też ;), możemy porozmawiać ?
Ty: O ludzie mam się bać ?
N: Nie skąd, usiądź
Ty: Ok. to o co chodzi ?
N: Wiesz chciałem ci to powiedzieć od dawna, ale nie miałem odwagi, ale mówię to teraz, a mianowicie Kocham Cię (T.I.)
Ty: Niall . . .
N: Wiem co chcesz mi powiedzieć że nie czujesz tego do mnie rozumiem pójdę sobie
Ty: Ale czy ty irlandzki przystojny chłopczyku dasz mi kiedyś dojść do zdania ?
N: To . . . ?
Ty: Też Cię Kocham !
Pocałowaliście się namiętnie, aż tu nagle z nikąd do kuchni wleźli chłopaki
Ch: Uuuuu
L: Czyli mamy rozumieć, że ten tego razem jesteście ?
N: Nie my tylko ten tego jemy żelki sobie wiesz ?
L: Ojej ale nie musisz być od razu taki sarkastyczny wiesz
Ty: No dobra nie kłóćcie się
Zjedliście śniadanie i wszystko układało wam się jak w bajce ;)
                                                                   - Pati;)
__________________________________________________________________________________
To nie wszystkie imaginy będą albo dzisiaj wieczorem albo jutro :/

3 komentarze:

  1. Ojeej słodkie ;) Dodaj więcej o Niall'u ;D Obserwuję + mam nadzieję ze się odwdzięczysz lub wpadniesz do mnie ;) http://fanka-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane, super piszesz, a poza ty zapraszam do mnie :D http://1dobrocilomojswiatdogorynogami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajneee i fajny blog zapraszamy do siebie
    http://directiongirls19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń